klädpanik !

Hej bloggen ! försov mej imorse så jag kom försent till matten, inte så bra, hehe, sen rullade dagen på som vanligt, med tråkiga lektioner. Skulle egentlgen hitta på något med Emma idag, men det blev inte så :/
Så jag hämtede min lillasyster på dagis :) Nu sitter jag på mitt rum med hööög musik på o kollar lite bloggar o facebook, och funderar på va jag ska ha på mej imorrn,hehe ska ju bara till skolan men jag brukar typ alltid tänka ut någon snygg outfit, så det inte tar så lång tid på morgonen att välja kläder o då kan jag sova längre med, hehe smart va? jag har typ klädpanik, jag vill ha shorts, men det regnade idag o jag tror det ska regna imorrn med :(



funderar på att ha detta på mej imorrn, får se :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiet va snygga kläderna va!

2011-05-12 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0