ny header !

Gomorron ! Igår va jag med hilda, vi kollade på film, och pratade lite tjejsnack (a)
Har en ny header nu, va tycks? Det va hilda som hjälpte mig att fixa den, så tack hilda ♥
Nu tänkte jag iaf gå och äta frukost, vet inte va jag ska göra idag, kanske kommer hilda hit idag igen, fast på kvällen isf.
Asså gud va jag är shoppingsugen, jag vill åka t gbg, jag och leslie får göra de snart igen, vi brukade alltid åka dit förut, men nu va de ganska längesen faktiskt.



Den nya headern va tycks ?


Kommentarer
Postat av: H'Linnea

ahhhh !! jättefin header ! :D haha ;)<3

2011-02-26 @ 22:03:12
URL: http://jagingenannan.blogg.se/
Postat av: sofia

kom och hälsa på mig på samma gång vettja:)

2011-02-27 @ 23:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0